I'm Waiting You
↯ Supergirl ↯



"Hai, assalamualaikum. Welcome to my ordinary blog with unordinary story. Keep following me ᵔᴥᵔ "





↯ Fly ! ↯



Story About Lyrics

↯ Thank you ↯


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
HAHAHA :D
17 September 2011 | 17:50 | 0 BlackWhite
بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalamualaikum !
semalam aku pegi kayu ara pasong :D
waaa , firstt time doe <3 haha !
bukan dudok dalam gue but ta ade kawan lha .
/cehhh ye jekk\
act , ta ade hal na pegi sane .
aku pegi sane bukan utk carii pasal or ape .
cume datang beraya mmbe ! 


Sumpah bestt . butt ta dinafi kan lha . /amat penat\
haihh , mane takk nye . pegii kol 1petang , balikk nye kol 10malam !
waaaa (:
Auni dgn nisakk da tido nyenyakk . aku plax , tunggu makk auni+makk nisak amek .
haihh , bukan pe . aku kesian nty makk dorang tnggu lame . 
haha ! terinad plax aku katt rumah eyzan .
bilee na balik tuhh , aku cakap lhaa .
yan , kirim salam karjoe ! then , ta sangke karjoe ade .
haha ! butt rumah ezyan mmg bestt :D
bile kluar bilekk , aku inad makk die pasang air-cons kat ruang tamu .
tao-2 jee , katt rumah die mmg sejukk . waahh !
yang ta bestt nye , aku penad carii kedai topap ta jumpe .
hari nihh baru topap <3 puati !
hahaha . now , aku justt na cakap .
aku rindu kat azrai :)



Older Post | Newer Post