I'm Waiting You
↯ Supergirl ↯



"Hai, assalamualaikum. Welcome to my ordinary blog with unordinary story. Keep following me ᵔᴥᵔ "





↯ Fly ! ↯



Story About Lyrics

↯ Thank you ↯


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Shuperrrman !
26 November 2011 | 16:21 | 0 BlackWhite
Day : Saturday 
Date : 26 November 11 [:
Hello ! Nampak tak lelaki handsome kat atas ni ? Omg , die comel laa :) Now Musim Greyson Chance , tapi aku terkedek-2 tunjuk Skandel aku Cody Simsons ni . Suke hati aku la , krohhh krohhh -00- Hari ni aku nak cerite pasal Superman Aku . 
Nama dirahsiakan , Seriusly aku rindu Superman aku ni . huh ! tak lame lagi die terbang jauhh dari aku . aku dengar cerite die nak sambung  belajar , dekat Polyteknik mungkin . Moge die dapat kejar cite-2 die dgn berjaye :) Sebelum kiteorang berpisah , die ade nasihat kat aku supaye belajar betul-2 . Hmm , cume 2 lelaki je yang pernah advice aku dgn rasional and positive . sebab tu la , due due aku susah nak lupekan . dorang terlalu baik and positve . So , Superman and Ben10 aku dah advice . jadi aku kena la study betul-2 memandangkan tahun depan nak PMR . Aku nak dapat Perfect Score iaitu 8A . aku nak kalah kan Ben10 aku tu . weeeweee ! Before berhenti menaip , aku nak sampaikan flying kiss Simsons kpd korang yang comel and awesome ni .



Try Korang tengok betape handsome nye Cody Simsons dalam gambar ni . tapi betul-2 ? haha ! memang Greyson Chance menang la . Walauape pun terjadi , Superman tetap dihati :D haha


Older Post | Newer Post