I'm Waiting You
↯ Supergirl ↯



"Hai, assalamualaikum. Welcome to my ordinary blog with unordinary story. Keep following me ᵔᴥᵔ "





↯ Fly ! ↯



Story About Lyrics

↯ Thank you ↯


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Pop Cake , awww ! ♥
07 December 2011 | 20:34 | 0 BlackWhite
Assalamualaikum , tadi siang aku tengok dekat Wanita Hari Ini cerita pasal "Pop Cake" . Actually , "Pop Cake" ni dah popular kat luar negare sebenarnye . Ade Kakak ni buat "Pop Cake" and jualkan nye 1 Biji RM1.80 . #poyo wahh ! Murah nye dan sedap . Ape yang menarik dengan "Pop Cake" ini adalah , lembut tak macam "Lolipop" . Hmm , btw "Pop Cake" ni sekali makan je . Kalau "Lolipop" kena jilat-2 giget-2 , keras la kate kan . Comel kan ? Okey , barang semua aku dah beli . Tinggal nak beli cake je . Nak buat rase macam leceh and malas , so beli je la eh ? hehe . aku belum buat lagi . Kemungkinan aku buat besok . hehe ! doakan "Pop Cake" aku sedap and comel lagi cantik tau ! haha . Sebenarnye aku tengah terliur ni . Nampak sedap sangat ! tapi rase nye nak makan sayang wey , cantik sangat . (:
Hah ! tengok tu , kreatif kan siape yang buat ni . hehe , tengok yang bawah ni lagi .
-
-
-
-
-
-
elmo 
-
-
-
-
-
-
Cone Cake :)
-
-
-
-
-
-
Last One , Hello Kitty :)

Actually , aku teringin nak buat macam gambar-2 kat atas ni tapi macam susah je btw I'll try okey ? hehe , nanti bile dah PRO aku nak buat dalam satu bouquet . Ape aku nak buat ? Ofcos la aku nak bagi orang tersayang :') GudLuck Alia ! Aza Aza Fighting !


Older Post | Newer Post