I'm Waiting You
↯ Supergirl ↯



"Hai, assalamualaikum. Welcome to my ordinary blog with unordinary story. Keep following me ᵔᴥᵔ "





↯ Fly ! ↯



Story About Lyrics

↯ Thank you ↯


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Yeahh ! Terliur :)
23 December 2011 | 15:12 | 0 BlackWhite


Assalamualaikum hehe , dari malam tadi Alia asyik mengidam nak makan Cake yang softt je . Serius , lame tak makan Tiramisu and Cheese Cake . erghh ! Name pun dah sedapkan ? Bile dapat makan mesti sedap gilee . haihh , meleleh air liur Alia ni . hehekk ^^ Hari ni Alia happy sebab akak Alia nak balik Pontian . heee cuti Hari Natal la kate kan . Okay , lepas ambil die nak singgah kedai Deli kejap . Nak beli Cheesecake . erghh ! Sedapnye Ya Allah :) Akak Alia ni hantu cheese . krohh krohh ! Semue jenis cheese die nak try .


Hahaha . Hmm malam tadi Alia ade text dgn kawan baru Alia . haha ! Sape eh name die ? tak nak mention name die okey ! Dangerous , nanti die tau . Malu aku . erghh ! die tu comel mel sangat tau tak ? Huh ! die kate die tengah demam . haha , kesian nyee . Tu la mancing lagi kat Pulau , kan dah kena cium dengan Bunian kat sane . haha . Die tu matured ah . Haa , aku suke simpan perasaan ni . and aku still nak simpan perasaan aku kat die . Lame-2 hilang kan ? yeahh ! aku nak peram sampai basii :)) hmm kenape aku nak simpan eh ? sebab , aku tak nak la kalau aku cakap aku suke die . nanti die cakap ape pulak . then dah tak jadi kawan rapat . haha ! #menyanyah saje kan aku ni ? hmm , okey . "Anak Mama" name die dekat dalam HP aku . wahh ! kenape Anak Mama eh ? haha , sebab die anak tiri aku la . haha ! #tak pasal . okey la baii . nanti aku update lagii .


P/s : 
To Azrin , enjoy reading okey ? haha . Sorry lambat :)



Older Post | Newer Post