I'm Waiting You
↯ Supergirl ↯



"Hai, assalamualaikum. Welcome to my ordinary blog with unordinary story. Keep following me ᵔᴥᵔ "





↯ Fly ! ↯



Story About Lyrics

↯ Thank you ↯


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Just A Week. Rawwwrrrr
23 December 2012 | 18:55 | 0 BlackWhite
Batman-batman-shirt-cute-girl-glasses-hair-favim.com-38618_large



Assalamualaikum. Sihat awak semua? Makan tidur makan tidur dah nak naik sekolah. Yang dah habis sekolah tu tahniah lah ye? Yang nak naik cuti sem tu, selamat maju jaya. Yang baru nak cuti sem tu, jangan makan tidur je. Exersice sikit :*

Hari tu baru je dapat result PMR. Pesaing aku semua ni dapat keputusan cemerlang tak? Kalau ye, tahniah untuk korang. Kalau tak, takpe. Life must go on. Masih ada peluang lagikk ^^ Alia cuma dapat 5A 3B je. B nya Agama Islam, Bahasa Inggeris and Geografi. Ngeh ngeh aku tak sepandai korang la. Hikhokkk, maybe next year aku stay sekolah yang sama kot. Ngee kesian tengok mak aku sorang2 takde siapa nak jaga. Akak aku takde. Abang takdenya nak jaga lahai. Aku sorang je la. Hmmm but actually aku teringin nak stay asrama. Berdikari weyy :)) Kalau dah bukan rezeki takpelah.

Sekarang ni banyak betul jemputan khawin. Aku ni dah lah malas gila nak pakai baju kurung, dengan panasnya, dengan nasi minyak tak sedapnya haihhh rasa macam nak hancurkan pelamin orang je. --' Hahaha kejam kan aku? Lewls memey lah! Ehem nanti bila aku nak khawin aku nak buat kat tepi pantai. Letak table pastu makanan semua Hawaii punya style lah. Nikah mestilah nak kat Masjid. Hee, tunang pun sedara dekat2 je and member2 je. Taknak aku buat grend grend. Cukup sekadar sweet memory antara aku and dia. Errr siapa dia? Wallahualam :') *Tadah tangan* Semoga Aliaa Syafinaz dia temukan dengan jodoh yang baik dan semoga dia mendapat keberkhatan daripada Allah serta dikurniakan rezeki yang melimpah. Aminnn  ~ Thank you sebab berdoa untuk aku.

Lagi seminggu nak sekolah. WTF* malas gila weyy. Hmmm, belum sedia nak form4 belum sedia nak struggle belum sedia nak pakai uniform belum sedia nak kena bebel belum sedia nak buat HW. OMG! Hmm cedihh :'/ Dahh abaikan, ngeri aku ingat pasal sekolah ni. Hikhokkkk. Okay lah, dah taktau nak update apa. Assalamualaikum, takecare. ◠‿◠


Sekarang ni ustaz azhar idrus banyak gila follower. Semoga beliau dirahmati Allah. Suka dengar ceramah beliau, he is a good motivator ^^


Older Post | Newer Post